Med Karavanke in Julijske Alpe stisnjena Zgornjesavska dolina vas bo očarala s svojo neokrnjeno naravo in gostoljubnostjo domačinov. Vsak kraj v dolini ima svoje posebnosti in zgodovino. Kranjska Gora je središče Zgornjesavske doline in v športno-turističnem središču Kranjska Gora, okoliške idilične vasice pa so primerne za vse, ki bi se radi spočili in nadihali svežega gorskega zraka, hkrati pa bi bili še vedno dovolj blizu središču dogajanja.

Po cesti

z smeri Jesenice

• zavijete levo v prvem križišču v Kranjski Gori v smeri Vršiča
  • po nekaj metrih boste na desni strani ceste zagledali naš penzion

Iz smeri Avstrije ali Italije

• zavijete desno v drugem križišču za Kranjsko Goro v smeri Vršiča

Avto/avtobus

Z avtobusom ali avtomobilom pridemo do Kranjske Gore po cesti Ljubljana-Kranj-Jesenice-Kranjska Gora, iz Avstrije iz Beljaka čez mejni prehod Korensko sedlo ali skozi karavanški predor in iz Italije čez mejni prehod Rateče.

Vlak

Najbližja železniška postaja je na Jesenicah, od koder vas avtobusi v pol ure popeljejo še do 20 km oddaljene Kranjske Gore. Železniški postaji sta tudi v Trbižu v Italiji in v Beljaku v Avstriji. Od tam lahko pot nadaljujete s taksijem, saj nobeno od postajališč ni oddaljeno več kot 20 km.

Letalo

Z letališča v Ljubljani do Kranjske Gore je 45 minut vožnje (66 km), z letališča v Celovcu (Avstrija) samo 40 minut in iz Trsta (Italija) 1 uro in 40 minut vožnje.